12 april 2017

Ny lampa

Just nu snurrar ekorrhjulet snabbare än vad jag mår bra av. Jobbsituationen tar all min kraft, och ibland (eller rätt så ofta faktiskt) undrat jag om det verkligen är värt det. Svaret på den frågan är ju enkel, och har man ett arbete man inte trivs med finns det bara två saker att göra. Stanna kvar eller söka annat.... Så är det bara, och beslutet måste tas av mig.
Allt annat i livet blir lidande, det jag tycker är roligt finns det ingen energi över till, och det är inte bra. Den enda som är glad är min plånbok, eftersom loppisbesöken är betydligt färre än normalt för mig!
Vill iallafall visa en fönsterlampa av det lite ovanligare slaget som jag köpte för några veckor sedan. Den passar bra i brun-orange-rummet, och sprider ett mycket mysigt sken på kvällen. Alltid något! :)

1 kommentar:

  1. Fin lampa! Hoppas du kommer fram till ett beslut som får dej att må bättre.

    SvaraRadera