15 februari 2018

Teakochorkideer på Instagram


Det har varit väldigt tyst här på bloggen. Har inte riktigt känt lusten för att skriva inlägg och hålla på när läsarantalet hela tiden krymper. Lägg till det privata omständigheter som gjort att inte inspirationen alltid funnits.😒  Men jag gillar ju fortfarande retro, och vill gärna dela med mig av bilder och fynd. Och framför allt, ta del av andras bilder, och få inspiration därifrån.
Så nu finns jag på Instagram, sedan två veckor tillbaka. Gå gärna in och följ mig, så vi kan hitta varann.  Förstås så heter jag teakochorkideer där också. Men kanske kommer det ett och annat inlägg här på bloggen också, vi får se! 😊

3 kommentarer:

  1. Tänk på oss som har mobilen till samtal & SMS men inte lever vardagen trixigt blippande på smartphone-displayer och hellre vill se text & bild i datorformat!
    Blogga vidare!

    Med vänlig hälsning O B Kant

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det ju så att Instagram går alldeles utmärkt att komma åt via datorn också... :)

    SvaraRadera
  3. Alla som läser den här artikeln som går igenom äktenskapskris, och för dem som delar hemliga tårar av hjärtsvängningar är idag alla dina problem över, bara ett enkelt e-postmeddelande till den stora Dr.Oduduwa Love Spell Temple i dag (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
    Min bön är att hitta lycka i kärleksliv och äktenskap, oavsett vad som händer i våra äktenskap, vi bör alltid försöka göra rätt sak och uppskatta vad vi har. kämpa för att ditt äktenskap ska fungera med alla nödvändiga medel och tillgänglig hjälp finns här för dig nu.
    Jag har denna kraftfulla avsikt att dela detta fantastiska vittnesmål här ute kommer det att motivera att hjälpa så många unga eller gamla par att lösa sina äktenskapsproblem.
    När två personer verkligen bryr sig om varandra, kommer de alltid att leta efter ett sätt att få det att fungera, oavsett hur hårt och svårt sättet att lösa problemet är att söka lycka är den verkliga kärnan i existensen.
    Jag vet att Dr.Oduduwa kan vara till god hjälp för dig idag, kontakta hans personliga adress via: dr.oduduwaspellcaster@gmail. com

    SvaraRadera