8 mars 2014

Sjukt!



Den här veckan har varit för djävlig. I måndags o tisdags var jag helt ur spår, orkade ingenting. Jag som brukar träna på lunchen varje dag blev genomsvettig bara jag tänkte tanken att gå till gymmet. Jag blev orolig för vad som hade hänt mig, varför jag var SÅ trött.
Men så i onsdags fick jag svaret, då slog den undan fötterna på mig fullständigt - influensan.
Torsdagen och fredagen tillbringade jag sängliggandes bakom fällda persienner. Tillsammans med mina nyfunna vänner Nezeril och Panodil.
Det är först idag som jag faktiskt orkar vara uppe, och känner mig lite hungrig. Så det finns iallafall hopp om livet för tanten.
Och feber överlever man ju faktiskt, men mest sur är jag för att det inte blev någon loppis den här helgen heller....  


1 kommentar:

  1. Krya på dig! Det brukar som sagt gå över :-) Min bästa nyfunna vän är: Zyx, perfekt om man har halskli eller ondaklumpen!

    SvaraRadera