4 september 2014

Krassekoppar


Även söndagen förra helgen blev det en liten fyndrunda till Linköping. Och i vanlig ordning hade jag med mig lite smått och gott i kassarna när jag kom hem. Det här med köpstopp som jag läser om på en del bloggar är inget som jag ens har funderat på ska jag säga...
Fast lite full i skratt och samtidigt förvånad blev jag när jag skulle ställa in teakbrickan i brickskåpet. För där står redan nio stycken brickor i nämnda träslag. Visserligen i olika storlekar och former allesamman, men ändå, vem har köpt alla dessa? För det kan väl inte vara jag?


Mest glad blev jag över att hitta dessa koppar från IKEA med krasseblommor. De påminner helt i formen om Midsommarkopparna som jag samlar på, men motivet är annorlunda.




1 kommentar:

  1. Jättefina kaffekoppar! Dom och krukan var nog favoriterna. Glasskålen Randi har jag också och en grön ljuslykta. Och brickor tar ju i regel inte så stor plats.

    SvaraRadera