26 oktober 2017

Lite höstfynd

Det är nu den börjar, min favoritdel på året. Nämligen hösten! Då dagarna blir allt kortare och det är mörkt mest hela tiden, det är då jag trivs som bäst! Vem vet, kanske var jag mullvad i mitt förra liv, och ljuskyggheten sitter i även i detta...
Den enda nackdelen ska väl vara då att det är svårare att fota eftersom de timmar då ljuset är som bäst blir allt färre.
Jag samlar på Isoldeporslinet och blev extra glad då jag hittade fem temuggar förra helgen. Nu dricker jag själv aldrig te, men för en kaffeälskare som mig är storleken alldeles perfekt även till den drycken.

Hittade även en ensam kopp till min samling "udda söta koppar som passar ihop och går att kombinera". Gillar att duka till kaffekalas med udda koppar.

Och så mitt allra finaste fynd. Fyra gula Royal Krona för fem kronor stycket! Tänk vilken tur man kan ha ibland!

1 kommentar:

  1. Så fina fynd! Galet bra pris på ljuslyktorna och så fyra stycken dessutom!!

    SvaraRadera