27 oktober 2011

Det brinner!















Det brinner, vad räddar du?? Svår uppgift. Egentligen har jag ingenting som jag känner att jag måste rädda, men dessa tre "skönheter" står mig varmt om hjärtat. De är från Upsala-Ekeby, Göran Andersson heter formgivaren.
Det började med att jag för flera år sedan hittade det stora lejonet i mina svärföräldrars bokhylla bakom en massa bråte. Började söka information om lejonet och snart förstod jag att det fanns två till i familjen, och efter lite letande, bud på Tradera mm blev familjen komplett.
Så dem kanske jag skulle grabba på väg ut från mitt brinnande hus...

1 kommentar:

  1. vilken pikant liten lejonfamilj! :) ska vi ha ny utmaning redan igen? oj oj oj, jag har precis hunnit svepa retrodukningen av bordet och så var det dags igen..

    SvaraRadera