19 oktober 2011

Har man inte jobb så skaffar man sig

















Hela vardagsrummet är just nu kaos. Nya soffan kommer på fredag, gamla skåp är nedmonterade och nya ännu inte ihopsatta, så allt innehåll (=alla mina fina loppisfynd) står i travar, ligger i kartonger, ja överallt. Mina nygamla fönsterlampor ska monteras upp och taklampan som jag köpte i helgen ska upp i taket.
Och femtiotalsfotöljen ligger sönderplockad i ett hörn. Jag kom nämligen på att eftersom nya soffan är mörkbrun måste ju även fotöljen få nya kläder i samma färg. Så det håller jag också på med.
Bilder kommer på rummet när allt är klart!
Sa jag att jag håller på att sy nya gardiner också...

2 kommentarer:

  1. Fullt upp med andra ord. Och du hinner blogga också på köpet!

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning!! Och den som väntar på något gott....

    SvaraRadera