3 augusti 2013

"Nya" oanvända gardiner

Trotsade det fina vädret, och begav mig på en loppistur till Vimmerby idag. Hittade många små loppisställen, köpte inte mycket, men på Erikshjälpen hittade jag en ouppackad gardinluft, precis lagom till köksfönstret hemma!
Tänk att den har legat i sin orginalförpackning i så många år, och ingen, inte ens den som köpt dem har packat upp och använt den.
Min man sa något om "att det fanns en anledning till att den legat ouppackad" när han fick se den i upphängd i köksfönstret. Tänk, jag förstår inte alls vad han menade...
Jag tyckte iallafall att det blev skitsnyggt, och får jag nu bara upp kornischen som jag tänkt ha i köket så blir det som pricken över i, eller vad tror ni?

Priset idag: 24 kr

Köpt på Domus. Priset då: 19:50


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar