26 juni 2015

Lite smått och gott

Första veckan av semestern är avklarad, och fast inte vädret varit det bästa har jag varit sysselsatt ändå. Gästrummet som jag inreder börjar ta riktig form, idag bar jag hem ett bord och en taklampa. Bilder kommer snart...
Jag hittade lite andra bilder på saker jag köpt den senaste tiden man som jag inte visat i bloggen ännu. 
Så varsågoda: liten bildkavalkad.


 Skolplansch med köksväxter. Ska också få hänga i köket har jag tänkt.

 En tallrik i serien Midsommar, ni såg dem väl i senaste "Retro"?

 Skål i serien Ultima Thule. 

 Ett halvdussin koppar som jag köpte bara för det vackra mönstrets skull.

Fick nästan en söt-chock när jag såg dessa fyra på Tradera! Klart de skulle bo hos mig!

1 kommentar:

  1. Så fina fynd! Planschen och kaffekopparna hade jag nog inte heller kunnat motstå.

    SvaraRadera