5 mars 2016

Champagnebrus mm


Vet inte vad det är, men veckorna bara springer iväg. Tycker bara att det är jobba-äta-sova som gäller. Och när sedan helgen kommer, ja då ska man hinna allt det där som man måste göra men som inte hinns med i veckorna (handla-tvätta-städa).
Förra helgen tog jag mig iallafall tid till en loppistur med största dottern.
Hittade ett champagnebrus i alla finaste färgerna, så det fick följa med hem.


Picknick är ingenting jag samlar på, men en liten skål kan man alltid ha användning för tänkte jag. Trettio kronor kändes dessutom som ett bra pris, fast locket fattades.


Två mässingsljusstakar med träinslag kändes som att de skulle passa ihop med de andra i min lilla samling. Så de följde också med hem. :)


4 kommentarer:

  1. Så fina loppis fynd du hittat :) ...lite avis på picknickskålen ....har en fortsatt fin kväll //Marie

    SvaraRadera
  2. Trevliga fynd du gjort. Alltid ett roligt nöje att fördriva helgen på. Ibland har man tur också.
    Ha det fint. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Trevliga fynd du gjort. Alltid ett roligt nöje att fördriva helgen på. Ibland har man tur också.
    Ha det fint. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Roliga grejer. Hade gärna fyndat en Picknickskål på loppis...

    SvaraRadera