30 augusti 2011

Inget nytt under solen



Snart är sommaren slut, det känns i luften. Men än så länge blommar sommarblommorna som om de hade betalt för det. Det är härligt!


Inget nytt att rapportera på loppisfronten, så i brist på annat letar jag fram lite gamla bilder. Det får bli tema stringljusstakar. De är så läckra, de sjuarmade, tror det finns i hur många varianter som helst. Jag har två.


Jag kommer förresten ihåg när jag var på jakt efter min första stringhylla, gick in på Tradera och sökte på "string" och klickade på Sök. Många träffar blev det, och inte bara på retrosaker kan jag säga... 

1 kommentar:

  1. ja, det är folk även nu som inte associerar till en hylla när man skriver string! La ut min hylla på facebook, och det var många som trodde det var nåt annat innan de såg bilden! :)

    SvaraRadera