23 november 2011

Inget är som adventans tider...

Tog fram ljusstakarna för att se att de var OK och så att alla lampor fungerade. Men shit, vad många jag hade. Nog för att jag har köpt på mig under sommaren när jag hittat billiga, men åtta stycken retroljusstakar letade jag fram ur gömmorna! Nu är ju inte det något stort problem för mig, vi har många fönster.
Och sen är det så att egentligen fattas det två för att jag ska bli riktigt nöjd, en ljusbukett, och en "Fantasi".  
Jag har sett flera, men "snåljåpen" har bara inte hittat nån till rätt pris. Och då lär jag ju få vänta...



Mina två Stellastjärnor i väntan på att få hängas upp.

3 kommentarer:

  1. Härligt! Jag har faktiskt inte en endaste gammal adventsstake eller stjärna när jag tänker efter, lustigt nog. Får väl rätta till det till nästa år ;)

    SvaraRadera
  2. Ojojoj så många fina! Jag har tre äldre adventsljusstakar och lika många stjärnor och det räcker väl egentligen. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag inte kunna låta bli att köpa på mig fler om jag hittar. ;)

    SvaraRadera
  3. där var många godbitar på de bilderna! du får fota fönstren sedan, där du ställt dem, så man får se hur mysigt det blir! jag har börjat plocka fram mitt idag, bilder kommer när jag pyntat klart. :)

    SvaraRadera