14 december 2011

Livet är underbart, kom ihåg det!



Det här är en retroblog, och ska så förbli. Vill inte lämna ut mig själv för mycket, inte bli för personlig. Känns bäst så. Men idag gör jag en avstickare från det. Efter flera veckors oro över ett mammografiprov som inte var OK vill jag bara berätta om den otroliga lättnad jag känner över att IDAG ha fått ett positivt svar. Förändringen som man såg i det ena bröstet är inte cancer, förmodligen bara körtlar som är lite större än normalt.
Känns som om jag fått livet tillbaka. Fast jag inte ens varit sjuk. 

3 kommentarer:

  1. usch då vad oroligt! (jag ska dit i slutet på december):/

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra att det inte var något allvarligt.

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att det inte var något allvarligt! Jag tycker att väntan efter den sortens prover är den värsta, när man vet att man vilken dag som helst kan få en riktig kalldusch. Men det är ju bra att man får testa sig men jämna mellanrum så man har chansen att upptäcka i god tid om det skulle vara något.

    Men nu får du ha en extra härlig jul - känner på mig att du kommer uppskatta den mer än vanligt nu.

    SvaraRadera