7 mars 2012

Tisdagsfynd


Vi håller ju just nu på att inreda vårt tomma rum till kontor/gästrum. Jag ställer in lite möbler och prylar vartefter jag hittar. Ganska roligt, då har man helt plötsligt möjlighet att handla sådant som man inte hade plats för tidigare:)
I tisdags stod tex den här orange lampan och väntade på mig på Hjärta till hjärta.Det var klart att jag köpte den, den ger kontorsdelen en släng av retro, uppväger datorns totala avsaknad av skönhet.


En tuff skål från Eda glasbruk hörde också till fynden denna dag. Rökfärgat glas kan man aldrig få för mycket av!

5 kommentarer:

  1. Lampan är riktigt fin i den färgen, jag har nyss sålt en likadan i grått som inte alls passade här hos mig men din är fin.

    SvaraRadera
  2. Vardagen blir helt klart nåt annat när man gör några fynd!

    SvaraRadera
  3. en modern kontorsmiljö mår helt klart bättre av en sådan lampa! grattis till den.

    SvaraRadera
  4. Jag har en sådan lampa i ljust blått sedan länge. Min är nog lite mer sliten dock. Din ser ut att vara i fint skick :)

    SvaraRadera
  5. Älskar plåtlampor! Denna röda var verkligen tjusig!

    SvaraRadera