3 maj 2012

Erikshjälpen i Linköping


I lördags öppnade Erikshjälpen en ny butik i Linköping, och jag missade det! HUR jag nu kunde missa något sånt, men så var det. Dock, var jag förbi i onsdags när de hade öppet. Det var en jättestor och fräsch butik, lite urplockat, men det hade tydligen varit jättemycket folk vid öppningen på lördagen.
Med mig hem hade jag två små burkar med lock. Grovsaltkaret har varit trasig länge, och jag har inte hittat någon bra att ha istället. Idag hittade jag två, kunde inte bestämma mig för vilken, så jag köpte båda!
Nu har jag att byta med.
En maffig skål från Norrmans hittade jag också, ett riktigt fynd i mina ögon!



Och som ni kanske redan vet så är den inte den enda pjäsen från Norrmans som jag har...
Skålen har hamnat i gott sällskap.



Lite bra-och-ha-skålar slank också ner i kundkorgen. De två i genomskinligt glas är Vieta. Samlingen växer sig allt större.


                                                                                                                                           

1 kommentar:

  1. Fina fynd trots att du var lite sen...tänk man hittar alltid något!

    SvaraRadera