8 maj 2016

Loppisrace



Underbart att vara långledig samma helg som sommaren bestämde sig för att komma. Och trots att vi mest tagit det lugnt så har vi hunnit med en hel del i helgen. Trädgårdsarbete och tapetsering har avlöst varandra, och i lördags gav sig jag och Sandra ut på loppisrace. Det är så härligt när bakluckeloppisarna kommer igång, då vet man att loppissäsongen har börjat på riktigt!
En Gabriellykte med vit glasyr hittade jag på Antikea i Fornåsa. Det hade jag ingen innan, bara gula och röda.  Där fyndade jag även Norrmanslyktan och hästen av Tore Borg.


På ett annat ställe stod en full uppsättning Non Stop Lights och väntade på mig. Med välbevarad kartong! 


Har tänkt att köpa mig en ny cykelkorg, och hittade denna på Bergs bakluckeloppis jättebilligt! Klart man köper. Nu kommer min cykel vara den snyggaste av alla i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar