11 maj 2016

Nytt hörnskåp


Ända sedan vi gjorde i ordning Oskars gamla rum för ungefär ett år sedan har jag letat efter ett snyggt hörnskåp i teak. Det har inte varit det lättaste, dessa möbler är inte helt vanligt förekommande. Men jag tänkte att nån gång dyker det väl upp...
Och i helgen, då Sandra och jag var på Antikea I Fornåsa stod det där! Det var inte jättebilligt, så snåljåpen i mig höll emot. Där och då gjorde den det. Men väl hemma bestämde jag mig att detta skåpet skulle jag ha! Så nästa dag tog jag maken med mig dit, betalade och lastade in ett stycke hörnskåp. Och jag har faktiskt inte ångrat mig, trots att det var lite dyrt. 


Och visst passar det in bland de andra möblerna? Inte alla som har ett så stiligt "gästrum" i huset!

2 kommentarer:

  1. Jätteläckert med teakmöbler. Skåpet är ursnyggt och tapeten. . . wow !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej, är den till salu? Skulle gärna köpa den.

    SvaraRadera