28 september 2011

Lite småfynd mitt i veckan


Var på kurs i Linköping idag och slank naturligtvis in på Myrorna på vägen till bussen hem. Med hem följde en mycket snygg och säkert också väldigt användbar smörbytta. Nåja, speciellt användbar vet jag inte, känner jag mig rätt kommer den att bli ytterligare en prydnad på min stringhylla. Men snygg är den iallafall.



Två skålar till min samling som jag påbörjade i somras. Kul när man hittar serier man samlar på :)



En vas i samma serie som den ful-snygga ljusstaken jag hittade tidigare i somras. Jag skriver ful-snygg för det är precis vad de är. Så fula och klumpiga att de blir skitläckra. Och hemma hos mig platsar de definitivt!

1 kommentar:

  1. Ååååh! Vilken smörbytta! Jag smalar på den Jie-servisen. Har dock ej fått tag i någon smörbytta. De är fina =)

    SvaraRadera