13 mars 2015

Ny stringhylla nästan gratis


Jag har länge varit på jakt efter en stringhylla till vardagsrummet. Enda kruxet var att den skulle vara svart och relativt billig. Och en billig stringhylla vet ju alla hur svårt Det är att få tag på...
Men nu kom det sig som så att jag kom över en vit alldeles gratis! :) Och hur ofta händer det på en skala, jag bara frågar!?
Jag hade en vit (nikotingul)sedan innan i köket som var allt annat än fräsch. Alltså bytte jag de gavlarna mot mina "nya" vita. Den ofräschas kladdiga vit-gula plast skalades av och stålgavlarna som återstod sprutmålades svarta ett par varv. Och det blev dösnyggt!
Vips så hade jag en stringhylla till vardagsrummet, billig (sprayfärgen kostade 68 kronor) och svart!


Och här är resultatet. Prylarna i hyllan lär nog bytas ut, men just nu är jag ändå mer än nöjd. Tänk så bra det kan bli! Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar