8 oktober 2015

Lampan på plats

 Det tog inte lång tid förrän plastbandslampan fann sin plats i soffhörnan på nedervåningen. Den passar riktigt bra in med de andra retromöblerna.
Detta är etn hörna i ständig förändring. Det enda jag inte är nöjd med just nu är mattan, som är inköpt från IKEA. Skittråkig om ni frågar mig. Framör allt för liten, får leta efter nån större. Det optimala är ju att ha en ryamatta, och jag har haft det. Men vad gör man då man har en galen katt som tror att alla ryamattor är detsamma som gräsmattor och alltså jättemysiga att kissa på... Som tur är är det endast mattorna som hon utsett som sina toaletter, ryakuddarna får vara ifred. :)


 På den här bilden ser man också hur katterna "smekt" nederkanten av soffan med sina klor...
Tur för dem att deras matte är en stor djurvän och att hon även älskar att klä om möbler!

Närbild på lampan



Kvällsbild




1 kommentar:

  1. Vilket trevligt 50talsrum. Jag gillar det verkligen. Älskar femtitalet. Skulle gärna få till en sådan hörna här med. , men det verkar mer som jag duttar ut mina grejer lite här och där. Lampan är super.
    Kram Eva

    SvaraRadera