24 juli 2016

Loppis i Moheda



På en av sommarens hittills varmaste dagar fick min ena dotter och jag snilleblixten att besöka jätteloppisen i Moheda. Jag har länge velat åka dit, men då den bara har öppet på söndagar har det varit svårt att få till ett besök. Men idag begav vi oss ut på en roadtripp på drygt två timmar enkel resa. Och den var verkligen jättestor, och väl värd ett besök, trots den långa restiden.
Nu släpade jag ju inte direkt hem saker, men det fanns mycket att titta på och priserna var låga.
Så har ni vägarna förbi Moheda en söndag, stanna till vid Östregård antik och loppmarknad, den går inte att missa!

1 kommentar:

  1. Åh där har jag varit en gång, för ett år sen. Har flera timmar dit så det var i samband med en liten semestertripp. Kul ställe! Det fanns dessutom flera andra loppisar i samma trakt även om denna var den bästa.

    SvaraRadera