29 januari 2012

Stringhyllan uppe!


Nu är stringhyllan på plats intill den andra. Blev helt okej. Konstigt, men innan var den full av böcker, och vips! så fyllde jag nästan båda med ungefär lika många. Skillnaden är ju iochförsig den att förut låg böckerna staplade nästan ända upp till taket. Nu ser det mer "ordnat" ut. Hur länge det nu håller sig så...



Den här jättesöta såskannan i Lansett köpte jag igår också. Men den kunde jag inte lägga ut på bloggen då, den skulle bli present till Sandra som fyller idag. Och jag vet att hon är här inne o läser ibland.
Tänk att man har barn som är 21 år, och själv går man runt och tror att man fortfarande är 25. Detta tills man ser sig själv i spegeln o tänker "Hjälp, vem är den där gamla tanten!"

11 kommentarer:

  1. in every good house, should be a stringshelf! I like ;)

    SvaraRadera
  2. Det blev riktigt snyggt!
    Jag har också en dotter som är 21. Man tror inte att man är så gammal men när man ser fotografier tagna samma år som man föddes, 1964, hur människorna och omgivningen såg ut, så ser man, jösses, det där var inte igår!

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Det där med ålder är knepigt...men det är ju bara en siffra.

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt! Jag har också två Stringhyllor här hemma som bara längtar efter att få komma upp på väggen!

    SvaraRadera
  5. Snygg där! Jag har också fått upp mina två hyllor.

    SvaraRadera
  6. snyggt! en stringhylla förgyller vilken vägg som helst!

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt! Det är så fint med två. Jag vill också ha en dubbel ovanför soffan, jag ska jobba på det :)
    Tusen tack för ljusstakarna! Kolla in min blogg :)

    SvaraRadera
  8. Snyggt, det är så kul när saker och ting kommer på plats.

    SvaraRadera
  9. Stringhyllorna är verkligen snygga. Tidlösa.

    SvaraRadera